אנו בעמותת שילה משקיעים משאבים רבים כדי לספק לכלל לקוחותינו חוויה מכבדת, שוויונית, נגישה ומקצועית בעת הגלישה באתר האינטרנט שלנו.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, בוצעו התאמות הנגישות הנדרשות לטובת מתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ואנו ממשיכים במאמצים לשדרג את הנגישות באתר העמותה.
שירות לקוחות נגיש:
שירות הלקוחות זמין לתת שירות נגיש ע"י חלופות הנגשה תוך שירותיות גבוהה ורגישה לצורך ולמצב.
מוקד טלפוני נגיש:
מענה אנושי הזמין 24/7 ביממה – 1700-50-60-02
חלופה ראשית ליצירת קשר בכתב:
וואטסאפ 050-5500708
דרכים נוספות ליצירת קשר:
04-8376790 פקס
Shilo@shilo.co.il
נגישות אתר האינטרנט:
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים הנפוצים ולשימוש באמצעות הטלפון הסלולרי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Tab ליציאה וניווט מהתפריטים ובתכנים השונים.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, מומלץ להשתמש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שאינם נגישים באופן מלא. אם נתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז הנגישות של החברה ואנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
פרטי רכז הנגישות:
שם רכז הנגישות בחברה עו"ס תמי סולומון
טלפון ליצירת קשר 04-8384335 שלוחה 201
כתובת ליצירת קשר Shilo@shilo.co.il
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 02-12-2024
שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בקהילה (ע"ר) | ברכה חבס 14, חיפה 3339319 | טלפון 04-8384335 | פקס 15348376790
מוקד אנושי זמין 24/7 שעות: 1700-50-60-02 | בקרו אותנו