ניווט מהיר
שילה - עמותה לפיתוח שרותים לאזרח הותיק בחיפה

 

מרכזי יום

 

מדוע חשוב להגיע למרכז יום? 

 

הגיל השלישי עלול לזמן לחייו של האזרח הוותיק אובדנים שונים. של תפקוד פיזי, של אנשים קרובים, של מקום עבודה, מסגרות חברתיות ועוד. בתוך כך, גוברת הסכנה לחוויית של בדידות.

 

מרכז היום הנו אחד המענים הקהילתיים המקיפים, המאפשרים לאזרחים הוותיקים להישאר בבית, לשמר את התפקוד ולמתן הידרדרות במצב הבריאותי, הנפשי והקוגניטיבי, תוך שהיה בחברה תוססת, קבלת שירות של צוות רב מקצועי ואפשרות להינות מיום גדוש פעילויות ומתוכנית פנאי, תרבות ותנועה עשירה.

 

בשילה נצברו כארבעים שנות ניסיון בשירות לאזרחים וותיקים. "ביתי הוא מבצרי" אינו רק ציטוט אלא תפיסת עולם הנשענת על מחקרים המראים כי האדם חש טוב יותר כשהוא בביתו, בשכונתו ובסביבה המוכרת. לשם כך אנו מפעילים חיפה מערך מרכזי יום. ניתן להגיע לפי בחירה, החל מיום בשבוע ועד חמישה ימים, בהסעה מהבית עד פתח המרכז ולהינות משלל השירותים שהוא מציע.

 

הוכח באופן מובהק כי מבקרי מרכזי היום בישראל דיווחו על איכות חיים טובה יותר משל אילו שאינם פוקדים מרכז יום, ומספקים שורת מענים חיוניים לאזרחים הוותיקים.

 

 

> חזרה

 

 

דברו איתנו
כשאכפת, הכל אחרת

שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בקהילה (ע"ר)   |   ברכה חבס 14, חיפה 3339319   |   טלפון 04-8384335   |   פקס 15348376790

מוקד אנושי זמין 24/7 שעות:  1700-50-60-02   |   בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים

צור קשר
דברו איתנו בוואטסאפ
בקרו אותנו בפייסבוק
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 04-8384335