ניווט מהיר
שילה - עמותה לפיתוח שרותים לאזרח הותיק בחיפה

 

שרותי סיעוד

על המטפלים והמטפלות שלנו

 

שילה מפעילה מערך של מאות מטפלות ומטפלים סיעודיים, ישראליים ומהגרי עבודה מורשים במגוון שפות. המטפלים הסיעודיים שלנו עוברים הכשרות ייעודיות לטיפול וסיוע לאזרחים וותיקים במצבים של ירידה תפקודית פיזית או ירידה בתפקוד הקוגניטיבי ובזיכרון.

 

כל מטפל סיעודי המועמד לתפקיד נבחר בקפידה. אנו דואגים לקבל לעבודה את המטפלים הטובים, המנוסים והמתאימים ביותר. לנו, בשירותי סיעוד שילה, חשוב להעניק לסגל המטפלים שלנו תחושת בית, אוזן קשבת ומענה, לצד דאגה לרווחתם. אנו מאמינים שכשלמטפל טוב- טוב גם למטופל.

הייחודיות בשירותי הסיעוד של שילה הנה הזמינות והמיידיות שבטיפול. התגובה המהירה היא חלק מאבני הדרך שלנו, ולהוות אוזן קשבת למשפחה.

 

הניסיון הרב והידע שצברנו מאפשר לנו לענות על השאלות, התהיות והדילמות עולות ולהכווין לפתרון הנכון ביותר עבורכם. בנוסף לשירותי הסיעוד, מפעילה שילה מערך שירותים עוטף. אנחנו נדע לשלב כל אדם עם הפעילות המומלצת והכדאית לו, תוך שימת דגש לצרכים הרפואיים.

 

עבודה סביב השעון עם המטפלים הזרים

 

ידוע לנו כי העבודה אינה קלה ומצריכה סבלנות רבה. רבים מהמטפלים שלנו הם כאלה עם נשמה יתרה, שנקשרו למטופל שלהם והם ממשיכים יחד למשך שנים רבות.

 

פעמים רבות, בשל האינטנסיביות שבטיפול המטפל אינו מטפל גרידא, אלא פרטנר במלוא מובן המילה. הוא איש השיחה, שומר סודו, אותו משתפים במצוקות וגם בשמחות. זו תלות מהמעלה הראשונה ומסירות אין קץ.

 

 

 
 
 
 
 
דברו איתנו
כשאכפת, הכל אחרת

שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בקהילה (ע"ר)   |   ברכה חבס 14, חיפה 3339319   |   טלפון 04-8384335   |   פקס 15348376790

מוקד אנושי זמין 24/7 שעות:  1700-50-60-02   |   בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים

צור קשר
דברו איתנו בוואטסאפ
בקרו אותנו בפייסבוק
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 04-8384335