ניווט מהיר
שילה - עמותה לפיתוח שרותים לאזרח הותיק בחיפה

 

ירידה בזיכרון

 

ומה באשר למי שבמצב מתקדם – האם מרכז היום מתאים גם לו? 

 

אנשים המצויים בקצה הרצף הדמנטי מקבלים בעיקר את המענה שמספקת המסגרת ובנוסף, ולא פחות חשוב, יש הזדמנות להפוגה עבור הגורמים המטפלים, בני המשפחה או מטפלים סיעודיים, שמתאפשר להם להתרענן ולחדש כוחות בזמן שהחולה נמצא במסגרת החברתית והטיפולית שבמרכז היום. 

 

אנשי הצוות במרכז היום פועלים בשיתוף פעולה מלא על מנת לתת את המענה המיטבי לכל מבקר. הערך המנחה הוא כבוד לאדם כבוגר, גם אם באים לידי ביטוי סממנים ילדותיים לכאורה. ערך זה, מועבר בהדגשה גם למשפחות- אפשר לדבר לאדם כאל מבוגר, בעל ניסיון חיים וזיכרון לטווח ארוך,גם אם יכולותיו הקוגניטיביות אינן כשהיו.

 

מרכז היום מהווה כתובת למשפחה כולה - מעניק ליווי וייעוץ כיצד להתמודד בבית, מתווכים עם גורמים כגון ביטוח לאומי,מרפאה גריאטרית, רופא המשפחה במקרה הצורך או הפניה לרופא פסיכיאטר לקבל תרופות במידה ונדרשות.

 

שמירה על אוצר מילים, שיפור יכולות והיחס האישי המוענק לאדם באשר הוא אדם, מעניקים תחושת חיוניות וערך. מהלך ההתקדמות אינו ידוע, לכן ישנה חשיבות מכרעת לבחינה הפרטנית של כל מקרה לגופו ובראש ובראשונה- דגש על האדם.

 

סגל המרכז דוגל בחדשנות - אם בשיטות טיפולי חדשות או פיתוח פרויקטים חדשים והוספת קבוצות פעילות, בהן: סדנת פוטותרפיה – סדנא טיפולית שלוותה בצילום; ביביליותרפיה,אימון קוגניטיבי באמצעות מוזיקה, חדר סנוזלן לגרוי רב חושי ועוד. 

 

 

> חזרה

 

 

דברו איתנו
כשאכפת, הכל אחרת

שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בקהילה (ע"ר)   |   ברכה חבס 14, חיפה 3339319   |   טלפון 04-8384335   |   פקס 15348376790

מוקד אנושי זמין 24/7 שעות:  1700-50-60-02   |   בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים

צור קשר
דברו איתנו בוואטסאפ
בקרו אותנו בפייסבוק
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 04-8384335